חילוצי דרך

יצאתם מהעבודה וגיליתם פנצ'ר בגלגל? איזה באסה! (נעשה הכל כדי להפוך לכם את הבאסה לסבבה)

רגע לפני שאתם מתייאשים ומזמינים גרר, על פנצ'ריה ניידת שמעתם? אם לא, הגעתם בדיוק בזמן ולמקום הנכון ביותר בשבילכם! אצלנו תקבלו מענה מהיר אמין מקצועי ומשתלם במיוחד…

 

מה זה שירות פנציריה ניידת ובאיזה מצב צריך להשתמש בשירות?

שירות פנצרייה ניידת הינו שירות מקצועי אשר ניתן בעיקר למצבי חירום ולמקרים בהם הנהג זקוק לשירות מיידי עקב תקר בצמיג הרכב ואין באפשרותו להגיע לפנצריה. שירות פנצריה ניידת מאפשר לנהג בשיחת טלפון קצרה להביא את מגוון שרותי הפנצריה עד למקום בוא הוא נמצא, ובכך חוסך לו זמן כסף וטרחה מיותרת. אם בעבר במקרים כאלו נהגים אשר לא היו יודעים להחליף גלגל בעצמם היו מזמינים גרר לרכב, היום זה הרבה יותר פשוט ועם השירות שלנו אתם יכולים להביא את המוסך אליכם במקום לפנות אליו, לקבל תיקון מיידי במקום ולשוב לשגרת היום שלכם ולהמשך הנסיעה ללא כל בעיה.
 
מעבר לחסכון בכסף ובזמן, הפנצ'רייה הניידת פועלת בשעות לא שגרתיות כאשר רוב נותני השירות בארץ בתחום הצמיגים סגורים, אנו מספקים ברוב חלקי הארץ שירות 24 שעות ביממה כך שלא משנה אם מדובר בשעת יום רגילה או אם נתקעתם בצד הדרך באמצע הלילה, אנו נגיע עד אליכם ונסייע לכם לפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר שניתן.
 

איזה שירותים אחנו מספקים לכם?

השירותים העיקריים אותם ניתן לקבל על ידי פנצ'ריה ניידת הם: שירות החלפת גלגל עד הבית, תיקון פנצר בדרך ושירות החלפת צמיגים. מעבר לכך, אנו מספקים גם שירותים נוספים לרכבים ולמשאיות כמו חילוצי שטח מקצועיים, שאיבת דלק שגוי, אבחון בעיות במצבר או החלפת מצבר בשטח או אפילו בחניית הבית שלכם ועוד. כל מה שאפשר לבצע אצלכם אנו נבצע וכך נחסוך לכם את הפניה המייגעת אל המוסך,השירות שלנו הינו שירות יחודי המאפשר לכם לקבל את שרותי הפנצ'ריה ממש מתחת לביתכם או בכל  מקום בדרך , השירות שלנו כולל במקרה של החלפת צמיגים פירוק שינוע איזון החלפת שסטום והרכבה , אנו ערוכים לכל תרחיש על ידי צוות איכותי סבלני ואדיב , וכמו כן בניידות שירות מאובזרות בכלים החדשניים ביותר

השירות מתאים לכל סוגי הרכבים, בכל מקום ובכל מצב ומאפשר לכם לא לצאת מהבית, אנחנו נדאג לתיקון הצמיג איזון וכו.

מה עושים עם פנצ'ר ברכב היברידי ללא גלגל רזרבי?

כיום קיימים דגמים רבים של רכבים, במיוחד הרכבים ההיברידיים (חשמלי), שבעקבות הנדסת הרכב לא קיים גלגל ספייר (רזרבי). בין הדגמים הפופולארים בשוק מרצדסים למינהם כמעט מכל סוג ,BMW, יונדאי סונטה החדשה, טויוטה פריוס החדשה, טויוטה CHR , טויוטה קורולה החדשה וכמובן טסלה ועוד מגוון כלי רכב חדשים…

צריך לציין שלחלק מהרכבים שהזכרנו במאמר לרוב מכוניות היוקרה מאובזרים בצמיגי "ראן פלאט" (אנטי פנצר) שבמקרה של תקר ניתן לנסוע עד לפנצרייה, במצב ברוב המקרים הנהג לא ישים לב שיש תקר ואז למעשה הצמיג יכול להיקרע, לרוב יתריע במחשב ניהול הרכב נורת אזהרה המסמנת על לחץ אוויר נמוך על ידי חיישן המחובר לונטיל הגלגל במידה ומצב כזה ארע לכם יש לגשת לגלגל התקול ולראות אם אין בו קרע משמעותי.

במקרים מסוימים הקרע נמצא בחלק הפנימי ולא נראה כלל בעין.

יש להכניס בזהירות את היד לבדוק שאכן אין קרע, במידה והצמיג נקרע מהדופן הפנימי אתם תרגישו מיד. לכן, כדאי לבצע את הפעולה בזהירות ומומלץ להשתמש בכפפות.

במידה ואין קרע זכיתם, במידה ולא – אסור באופן חד משמעי להמשיך לנסוע ברכב בגלל שני סיבות עקריות:

  1. הרכב יכול לאבד את הבלימה.
  2. כמעט בוודאות ינזק הג'אנט.

אין מה להילחץ ולהמתין שעות לגרר אנחנו נגיע עד אליכם עם צמיג חדש ואיכותי במידה המתאימה ,ניתן להשיג אצלנו כמעט את כל סוגי הצמיגים (מישלין, גוד אייר, קונטיננטל, קומו, טויו, ברידגסטון ועוד).

מחירים משתלמים והוגנים במיוחד!

כל המחירים שלנו הוגנים והעלות מורכבת משירות + צמיג ומשתנה בהתאם לסוג הרכב אזור ושעה.

השירות שלנו מאפשר לכם התקנה של עד 4 צמיגים בכל מקום ובכל שעה.

לאלו סוגי רכבים אתם מעניקים שירות ובאיזה מקרים ?

השירות ניתן לכל סוגי הרכבים מקיה פיקנטו ועד משאית פול טרילייר בפריסה ארצית (שירות חילוצי דרך בדרכים למשאיות -אספקת כל סוגי הצמיגים בדרך בבית או במפעל בשירות מהיר מקצועי והוגן).

מקרים נפוצים להזמנת שירות : עלייה על דוקרנים בחניונים ,בלאי יתר של צמיגים פסולים ,ברגים תפוסים בצורה לא סבירה , היעדר כלים מצד הנהג ,רכבים חשמליים המגיעים ללא גלגל חלופי, חילוצי דרך בכביש מהיר , שבר בונטיל ובשסטום שבר בג'אנט ועוד מגוון מצבים שלא חשבתם שיכולים להיות….

נשמח לעמוד לשרותכם 24/6 בשירות אמין מהיר ומקצועי  על ידי צוות שרותי דרך 24/6.

אז למה אתם מחכים? אם אתם מחפשים שירות תיקון פנצ'ר בתל אביב או כל שירות אחר לרכב שלכם, אנחנו כאן בשבילכם! פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בכל עת ובכל מקום.

איך זה עובד?כמה זמן לוקח לכם להגיע

1.נתקעת עם פנצ"ר בדרך/בבית?

חייג עכשיו ,שלח מיקום מדוייק ותקבל הצעה אטרקטיבית,אצלנו המחיר נסגר בטלפון ואין הפתעות מיותרות

2. זיהוי התקלה

נציג יגיע אליך עד 30 דקות מרגע הקריאה. יביא לך כוס מים על הדרך, ויעזור לך לפתור את התקלה במהרה.

3. סע לשלום!

אחרי שעזרנו לך, המשך בנסיעתך ללא כל תקלה. בהצלחה!

מה הלקוחות אומרים עלינו?

יְהַלֶּלְךָ זָר וְלֹא-פִיךָ; נָכְרִי, וְאַל-שְׂפָתֶיךָ

צור קשר

לרשותך כמה אפשרויות ליצור אתנו קשר באופן המהיר ביותר

טלפון

0733744313

שעות פעילות

ראשון עד חמישי 24 שעות ביממה
בימי שישי וערבי חג עד השעה 15:00.